2010

JANUARI

VAR PÅ KALAS HOS HANNA

FEBRUARI

HANNA BODDE HÄR EN HELG
JAG OCH CARRO HADE KALAS
VAR I MALÅ MED SLÄKTEN

MARS

FÖLJDE ELIN OCH HENNES FAMILJ TILL FJÄLLEN
MIDDAG HOS OLIVIA

APRIL

VALBORGS MED ANNA OCH ALVA

KÖPTE ETT OBJEKTIV

MAJ

FOTADE ANNA

CYKLADE MED CARRO TILL KAJEN

JAG OCH ANNA GJORDE EN MUMSIG EFTERRÄTT

JUNI

FICK SOMMARLOV

HADE EN MYSIG PICKNICK MED ANNA PÅ KAJJEN
JAG HANNA OCH CARRO HÄLSKADE PÅ OLIVIA I UMEÅ

MYSIG FILMKVÄLL MED ANNA OCH CARRO

JULI

HANNA SOVDE I STUGAN, ÄGGJAKTEN HAHA
BEACH SOCCER
PITEÅ SUMMER GAMES

FOTADE CARRO

AUGUSTI

VAR PÅ IKEA

FOTADE MED ANNA

LILLAGULDSAND MED ANNA

KLOVA

SEMESTER I SUNDSVALL

FOTADE MED HANNA

SEPTEMBER
FÄRGADE HÅRET

JAG HANNA OCH ELIN BASTADE OCH BADADE I ÄLVEN

MYSIG PICKNICK MED LI

ÅKTE INLINES MED HANNA

OKTOBER

FOTADE MED LI

MYS MED LI VID ÄLVEN

NOVEMBER
HAR NÄSTAN INGA BILDER FRÅN NOVEMBER

DECEMBER

FOTADE ANNA

JAG OCH ANNA ÅKTE/HOPPADE FRÅN GARAGETAKET

JULAFTON
.
Har 2010 varit bra?
Jo, det har varit helt ok.

Höll du några utav dina nyårslöften?

Hade inga nyårslöften.... 

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Tror att det kommer att bli mycket bättre!

Har du förlorat någon kompis detta år?

ja..

Vad spenderade du mest pengar på?

Nöjen, kläder, smycken och GLASS!!!

Finns det någonting du ångrar med 2010?

Bara små saker, som man vardagligen ångrar.

Blev du kär i år?
Ja, det blev jag!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor med saker!

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga typ.. haha.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kärlek, resor, mer pengar mm..

Största misstaget?
Kommer inte på nått just nu,

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nae, eller jag har ju varit förkyld

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mina vänner, familj, släkt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare:)

Hur tillbringade du julen?
Med släkten, som vanligt:)

Favoritprogram på TV?
Ensam mamma, 70`s show, how I meet your mother

Bästa boken du läste i år?

Har typ inte läst någon bok,

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Fick pressenter, vanlig skoldag

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oj jag vet inte men typ, jeans, svart, smycken, converse.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0