KUNG DAG!


uppdateringen på bloggen är riktigt dålig nu, jag har inte haft tid men jag ska bli bättre. Idag var det klassensdag, vi cyklade till skatan, det var asroligt där. Volleyboll, bad, lekar, hamburgare... Jag amanda och elin for från skatan vid halv 2 och kom hem 4. Vi cyklade två varv i rondellen, cyklade uppför en asjobbig backe för att sedan få åka nerför, vi testade en ny väg vilket resulterade i att vi tappade bort oss i kågemarken haha duktiga!

Ikväll har jag och elin cyklat till ica maxi, vi skulle testa en ny väg i skogen och en bit efter vägen kom vi på att det är älgjakt. Blev skiträdda och sjöng hela vägen för att inte bli skjutna. Vi kom fram till maxi och sen skyndade vi oss sedan hem innan det skulle bli mörkt. Kung kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0